Sárria nos Cantares de Eduardo Lence Santar

CANTARES

Pouco importa ter diñeiro,
Pouco importa ter honores
Si vivo fora d' a terra
D' a terra dos meus amores.

D' a terra dond'eu nacín,
D 'a terra dond'eu gocei,
D' a terra qu'eu admiro,
D 'a terra que  sempre amei.

D' a miña terra gallega,
D' a miña terra amada,
D' a miña patria Galicia ,
¡ Galicia d'a miña  y-alma !

¡ Como  s'escornan as olas
Contr'o cabo de Burela !...
¡ Como berra o vendabal .
Como berra , como berra !...

Esmelándranse as olas
Contr' a area e contr' as penas;
As gueivotas  fuxen tolas ;
¡Ay d' as probiñas traineiras !

Coitadiños pescadores
Cando volverés  a terra ;
Mariñeiriños valentes
Os do porto de Burela.

As traineiras dos focegos
Non poden pasal-a barra
E teñen que dal-a volta
Para o porto de Tapia.

¡ Ai  glorioso San Cosmede  !
¡ Meu santiño da Montaña !
Non permitás  qu'eu me morra
Eiquí solo en terra  extraña.

Campaiñas,  Campaiñas,
Campaíñas de Goyán,
Se non tocás de cotío
Que de soidades me dan.

Rapazas  cal-as de Sarria
Non as hay no mundo enteiro :
¡ Que gallamardas, que ollos ,
Que trato  tan churrusqueiro !

Teño d' ir ao San Eufrasio,
Teño d' ir  coa miña nena;
Heille levar de  regalo
Unha veliña de cera.

Adios calles , adios plazas
D' a meiga  Vila de  Sarria
Anque  xa nunca vos ollo
Eyvos lembrar co-a  y-alma .

 EDUARDO LENCE -SANTAR E GUITIÁN
(  El Progreso,  11 de  febreiro  de 1912

Comentarios

Publicacións populares