PEDINDO O MARQUESADO DE SÁRRIA ( 1544 )

 Don Fernando de Castro pidelle a Carlos I ( V de Alemaña)  o tíduo de Marqués de Sárria. para el, e o tíduo de Conde de Andrade   para o seu fillo, Don Pedro de Castro.

Sacra Católica Cesárea Maxestade :

    Don Fernando de Castro digo que eu son conde por mercé dos Reis Católicos  antecesores da Vosa Maxestade  e don Fernando de Andrade, sogro meu, en cuxa casa e maorazgo  o sucedeu don Pedro de Castro, filllo meu,  que era Conde de Vilalba; e porque da Vosa Maxestade  por honrarme a min  e ao dito meu fillo, como servidores e leais vasalos da Vosa Maxestaded e por aumentarmos as nosas casas  para mellor servirmos á Vosa Maxestade é facernos  mercés, polo tanto eu suplico  á Vosa Maxestade mande darme o tíduo de Marqué da miña vila de Sárria e ao dito  meu fillo darlle o tíduo de Conde de Andrade, porque en facelo a Vosa Maxestade faranos grande ben e mercé.

                                                Don Fernando ( autógrafo )

( Arquivo Xeral de Simancas )

Versión en galego de XAFA

 

Comentarios

Publicacións populares